6 Şubat 2016 Cumartesi

CATRICE GÜNLERİ : Catrice Kaş Maskarası Yorumu | 20 Numara

Merhaba arkadaşlar.
Catrice Günleri yazı dizimin üçüncü yazısını sizlerle paylaşıyorum. Bir önceki Catrice ürünleri yazılarımı okumak isterseniz, aşağıda ki linklere tıklayarak okuyabilirsiniz.


Catrice-Kaş-Maskarası-Yorumu

Kaş maskarası üreten firma sayısı geçtiğimiz 1 seneye kadar bir elin beş parmağını geçmezken şimdi hemen hemen her markada bulmak münkün . En son Pastel Kozmetik bu konu da bir adım atmış. Bu hafta raflarda kaş maskaraları yerlerini alacak. Benim kaş maskaları ile tanışmam ise bu konunun enlerinden Benefit Gimme Brow ile olmuştu. O ürünü fiyatı dışında çok sevdiğimi söyleyebilirim. 

Catrice-Kaş-Maskarası-Yorumu

Benim kaşlarım oynak, kıvırcık, durduğu yerde durmaz. Renklendirme işini far, liner, pomad gibi ürünlerle yaptığımdan Catrice Kaş Rimel'inden beklentim kaşlarımı yukarda ve sabit tutması. Bu ürünle ilgili size söyleyebileceğim en olumlu şey denediğim diğer kaş ürünlerinin hepsine göre çok daha tutucu olması. Ne Benefit Gimme Brow, ne Essence Kaş Jeli bu ürün kadar kaşları sabit ve yukarda tutamıyor, tecrübeyle sabit.

Catrice-Kaş-Maskarası-Yorumu

Bazen kozmetik ürünleri tasarlanırken acaba kozmetikle hiç alakası olmayan kişiler mi yapıyor bu işi diye düşündüğüm oluyor. Catrice Kaş Rimel'inin fırçasını görüyorsunuz, dev kadar. Ben kaşlarımda ufak tefek taşırma sorunları dışında sıkıntı yaşamadım ancak daha kısa daha ince bir fırçası olsaymış çok daha kullanışlı olurmuş.

Catrice-Kaş-Maskarası-Yorumu

Ürünün kaşları doldurma etkisine 10 üzerinden 5 verebilirim. Benefit Gimme Brow' a muadil gösterilse de öyle olduğunu düşünmüyorum. Benefit Gimme Brow bom boş kaşınızı doldurabilir, kaşınız varmış gibi gösterebilir, ancak Catrice Kaş Rimel'i bu konuda çok başarılı değil. Benefit Gimme Brow'a göre kaşları daha çok tutan, sabitleyen bir ürün olduğunu söylemiştim zaten.

Catrice-Kaş-Maskarası-Yorumu

Catrice Kaş Rimel'ini almak isterseniz Rossmann mağazalarında 13-14 tl civarında bulabilirsiniz. Benim gördüğüm kadarıyla tek renk seçeneği mevcut. 

Keyifli Günler!





2 yorum :

  1. kaş maskaraları çok yoğun dolduruyor kaşları bu nasıl acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklenti ve kaş rengine ve kaş sıklığına bağlı. Fırçası büyük ve ürün yoğun geliyor, ama benim için doldurmasıda güzel.

      Sil