11 Mayıs 2017 Perşembe

CATRİCE All Matt Plus Pudra - Parlama Karşıtı

Merhaba güzel blog ailem!
Bugün sizlere karma ve yağlı ciltlerin en az bir kez denediği bir ürün olan matlaştırıcı bir pudradan bahsedeceğim. Ürünümüz;

CATRİCE All Matt Plus Pudra

***
CATRİCE-All-Matt-Plus-Pudra - Parlama-Karşıtı

Catrice markası Rossmann mağazalarında satılıyor. Fiyatı 14-15 tl ve renkli bir pudra. Yani transparan ve sadece sabitleme işlevi gören bir pudra değil. Catrice All Matt PLus pudra 4 renk seçeneği ile ülkemize gelmiş. Bunlar ;
010- Transparant
   015- Natural Beige
025 - Sand Beige
030- Warm Beige

CATRİCE-All-Matt-Plus-Pudra - Parlama-Karşıtı

Ben bunu Almanya'dan arkadaşımın annesine aldırmıştım. Dil bilmediği için olsa gerek yanlış bir numara verilmiş. 030 warm beige rengi bir esmer rengi olmamakla birlikte benim gibi açık tenli biri için koyu kalıyor.

CATRİCE-All-Matt-Plus-Pudra - Parlama-Karşıtı

Catrice All Matt Plus pudra oldukça hafif bir yapıya sahip. Kalın bir ürün değil, transparan pudralar kadar ince bir yapısı var. Renk verme özelliği düşük olsa da fondöten renginizi değiştirebilecek kadar da etkili. Catrice All Matt Plus pudra tek başına uygulandığında az bir kapatıcılık veriyor, bir kaç kat pudra geçerek kapatıcılığı ortaya doğru arttırabilirsiniz. İnce yapısı kat kat kullanılmaya müsait.

Uygulandığında çok mat mat bir bitişi yok. Satin bir bitişi var ve yağ kontrülünü güzel yapıyor. Karma ciltte 4 saati buluyor koruması. T bölgemde iyi iş çıkarıyor. Güneş kreminin üzerine sürüp çıktığım bir gün arkadaşlarım oldukça beğenmişti. Ahhh o rengi yok mu? Sanki beni, cildimi koyultuyor gibi geliyor. Bu histen hoşlanmıyorum. Kendi rengimi almış olsaydım daha çok sevebilirdim.

CATRİCE-All-Matt-Plus-Pudra - Parlama-Karşıtı

Özetle kapatıcılığının kat kat uygulamada artması, hafif yapısı ve uygun fiyatı ile tercih edilebilir.

CATRİCE-All-Matt-Plus-Pudra - Parlama-Karşıtı

Tek başına yada fondötenle kullanımını sevdim.
Tavsiye edebilirim.

***

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Güzel kalın!









Hiç yorum yok :

Yorum Gönder